Grönsaksfylld ostgrattinerad lunchkorv m potismos

Detta är en mycket enkel och god måltid.
Ibland känner man inte för att hålla på att stå i köket utan man vill ha något som går snabbt.

Ta några lunchkorvar och skär upp dem på längden.



Fyll sedan med grönsaker som tex lök, pujolök och paprika.

Stö sedan på massor med riven ost och ställ in den mitt i ugnen på 225 grader i ca 20-30 min.
Eller tills du tycker osten fått en fin gyllene färg



Jag brukar göra egen potatismos till och någon god sallad. :)
Sen är det bara att hugga in! :)
Gott och enkelt! /Häxan






Kommentarer
Postat av: DM

Nu ska jag testa och göra "häxans magiska korvar"^^ hoppas jag lyckas lika bra som dig^^

2010-04-26 @ 20:48:53
Postat av: Häxan

Ha ha ha skratt :D Underbart!!! :D

Det är jag helt övertygad om! :)

Kramar

2010-04-27 @ 15:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0