Ny god choklad från Marabou

Minns ni i sommras att Marabou kom med en chokladkaka de kallade Sommar som var smaksatt m jordgubb?


Den var ju så otroligt god!!! Speciellt ihop m kaffe! :D
Dock var den kanske lite söt i smaken men ändå välldigt god.
Men det är inte den jag ska skriva om nu.

Hur som helst!
Igår när jag och min man var iväg till affären för att handla såg jag att Marabou kommit med något nytt!
De har ju små choklad hjärtan som är välldigt goda och kul att dekorera bla tårtor med.
Nu finns de i smak av jordgubb! :D


Vi köpte ett paket och nu har jag precis smakat 2 bitar...
De är verkligen goda!
Dessa små hjärtan är inte alls lika söta som chokladkakan var och man känner en ton av jordgubb utan att det blir för mycket.
Verkligen en bra balans! :)



Det står limited edition på förpackningen =/
Så hoppas inte detta är en choklad som bara förvinner.
Hoppas den finns kvar ett bra tag!

Just nu ser ja sommar framför mig, en härlig jordgubbs tårta dekorerad med dessa hjärtan på! :D
(Men de var jätte goda med en kopp kaffe.)
Kan även tänka mig att de är goda med alkoholfritt mousserande vin
(alkoholfritt eftersom jag o min man inte dricker alkohol)

Det blir i allafall en jordgubbs tårta till sommaren med dessa och kanske tom alkoholfritt mousserande jordgubbsvin.... den kan nog bli gott!!! :D

Det är jag som tagit alla fotona i detta inlägg /Häxan (Jeanette)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0