Alkoholfri öl

Denna alkoholfria öl vill iallafall jag sätta en STOR varningstriangel på!!!
Om man vill prova dricka alkoholfri öl ska man INTE börja med denna!!!



Detta var det vidrigaste jag någonsin druckit!!!
Jag och min man fick syn på dessa flaskor på bolaget, vi tyckte de såg coola ut och tyckte det var kul att en ny alkoholfri öl kommit ut på marknaden. :)
Detta var vi ju tvugna att prova!





Denna öl var väldigt mörk, den doftade välldigt sött!!!
Det var en doft av persika och passionsfrukt vilket jag inte alls tycker passar en öl!
Sen skummade den jätte mycket o skummet ville inte riktigt lägga sig heller.

Den smakade som sagt inte gott heller för den var oerhört fruktig i smaken och direkt när man svalt blev den jätte besk i munnen!
Min man tyckte inte heller om denna öl.

Vi tyckte båda som sagt att den var SKIT VIDRIG!!!
för er som vill prova den finns den att köpa på systembolaget, står bland de alkoholfria dryckerna

Jag kan tyvär INTE rekomendera denna dryck! Som sagt... sätter en stor varningstriangel på denna!

Kommentarer
Postat av: Sara

Köpte denna med å ja, den va det vidrigaste jag någonsin druckit. Det var som att dricka en aftershave =)

2011-05-18 @ 19:57:57
URL: http://sahara1983.blogspot.com/
Postat av: Häxan

Ja, den var verkligen skit vidrig!!! =/

Men för några veckor sedan fick den 4 solar på tv 4 nyhetsmorgon. =/

Fattar inte hur den kunde få 4 solar!

Men men... alla har vi ju olika smak. :)



Skönt att det är fler som inte tycker om den i allafall :)

2011-05-20 @ 16:37:25
Postat av: Thea

Hej,trevlig blogg du har. Jag dricker inte själv så tyckte det var roligt med alla drinktips!:) Dock tycker jag verkligen om den där ölen! Fast smakar inte riktigt som öl, men jag älskar den! MM, annars kan jag rekomendera "störtebecker" den är min favorit bland de alkoholfria ölen! :)

2011-10-03 @ 13:22:49
URL: http://theasdesign.blogspot.se
Postat av: Häxan

Tack så jätte mycket! :)

Ja, men alla har ju olika smak :D

Jag blev ju som sagt väldigt besviken på den eftersom den inte alls smakade öl.

Jag vill kanske ha den här mera typiska öl smaken så därför var detta inget för mig :D

Ja Störtebecker är verkligen kanon! Den är en av mina favoriter också.

2011-10-03 @ 13:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0