Ny tidning i affären

Idag när jag o min man åkte iväg för att stor handla hittade jag denna intressanta tidning som genast fick följa med i kundvagnen. :)
Jag har faktiskt aldrig sett denna tidning förut sp den måste vara helt ny på marknaden.



Denna tidning vill jag verkligen rekomendera!
Jag tycker den var sjukt bra!
Det fans verkligen massor med kul och spännande saker i den, jag fick hur mycket nya idéer sim helst när jag läste den.

Nästa nummer verkar ju inte heller bli någon besvikelse!
Ser ut som att den kommer vara full proppad med roliga och spännande saker!



Jag ser redan nu verkligen fram emot nästa nummer!
den ska i allafall jag HA!!! :D
/Häxan

Kommentarer
Postat av: Sabina

Den ser ut som nåt att prova :D

2010-09-25 @ 18:21:22
URL: http://sabinabakar.blogg.se/
Postat av: Häxan

ja, va kul att du tycker det! :)

Jag tycker den var kanon bra!

Nu väntar jag bara på att det ska bli 11 nov så jag kan få köpa nästa nummer! :D



Kram/Jeanette

2010-09-26 @ 16:15:20
Postat av: shaminelle

Den tidningen måste jag absolut kolla upp

2010-09-27 @ 15:46:51
URL: http://shaminelle.blogg.se/
Postat av: Häxan

Ja, va kul! :D

Jag tycker den var jätte bra för det är verkligen blandat m bröd o bakverk.

Super kul inspirerande tidning !

De hade faktiktiskt tom lite halloween tema i detta nummer! :)

2010-09-27 @ 17:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0