Snabbt iskaffe

För några dagar sedan tipsade en a mina bästa vänner mig om detta underbara iskaffe.
Hon är som en stora syster för mig o folk tror faktiskt att vi är systrar. :D



Hur som helst... hon skickade med mig och mannen 2 påsar så vi kunde dricka det här hemma.
Välldigt lätt att göra i ordning!!!

   

Bara tömma påsens innehåll i ett glas och tillsätta kall mjölk! :)
Sen bara röra ihop det och så ka ma även ha i isbitar om man vill.



Detta var mer än super gott!!! :D
Föll mig verkligen i smaken!
Dock hade det varit gott om de även hafft denna m lite choklad smak... då hade den kommit välldigt nära Pucko kaffe som fans för ca 5-6 år sedan.
Ni som inte smakade den... det var pucko smaksatt med kaffe. Man kunde dricka den både kall och varm men den var godast kall.
Den blev som en iskaffe m chokladsmak. STOR sorg att de tog bort den!!!

Men denna dryck blir min nya favorit! :D
/Häxan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0