Ben & Jerry's Chocolate Fudge Brownie

Idag har jag testat den "nya" Ben & Jerry glassen.......... :D
Varje sommar kommer det ju ut nya glassar.
En av nyheterna är ju Ben & Jerrys Chocolate Fudge Brownie.

Speciellt ny är den egentligen inte då den funnits i deras normalstora förpackningar.
Nu finns den dock o en liten förpackning bland gb glassarna.



Jag måste säga att jag tycker denna lilla förpackning är alldeles lagom. 
Glassen är verkligen jätte god!

Det är en mjuk härlig chokladsmak och det är stora härliga bitar i glassen.
Här har man verkligen INTE snålat! :D
Choklad fudge bitarna är så där underbart sega så de nästan på minner om riktigt mjuk kola som smälter i munnen fast med en rik fyllig chokladsmak! :D

Underbart god!!! Speciellt med en kopp kaffe till! :D
Klar rekomendation! :D

/Häxan

Kommentarer
Postat av: Albin

Ben & Jerry haralltid mycket god smak! :) Älskar den med valnötter och choklad! :)

2011-04-15 @ 08:56:20
Postat av: Häxan

Ja, de har de faktiskt.Jag har aldrig blivit besviken. :D

Åh! lät himla gott!

Vågar inte riktigt prova m nötter.... jag e lite överkänslig nämligen.

Ibland går det bra m nötter men ibland sväller luftrören upp så då får jag jätte svårt att andas.

Så därför försöker jag undvika nötter i den mån det går så det inte utvecklas till en allergi.

2011-04-15 @ 14:40:28
Postat av: CrimsonAnna

Något som borde bli gott är att göra en "afogatto"-dvs. brygga en kopp starkt kaffe, lägga en kula glass i en skål och slå det heta kaffet över. Supergott med vaniljglass.

2011-04-20 @ 10:47:30
URL: http://metalanna.blogspot.com
Postat av: Annadelioncourt

MM,den ska jag köpa:D

2011-04-20 @ 20:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0