Alkoholfri öl

Som jag skrivit ut många gånger så dricker jag och min man inte alkohol.
Idagens läge finns det tack o lov många bra alkoholfria alternativ.
Alla vill ju inte dricka och en del kan ju inte dricka för de är tex gravida, går på medicin eller kanske rentutav är allergiska.
Jag o mn man fick chansen att prova denna alkoholfria öl.



Min man tyckte inte om denna öl.
Varför vet jag inte, han sa bara: Nej, detta var inget för mig!
Jag o andra sidan hade lite svårt att bestämma mig...





Ölen var välldigt grummlig!!! Så blev det verkligen massor med skum som välldigt gärna ville stanna kvar!
Smaken var välldigt brödig i smaken och ganska besk, men eftersmaken var ganska söt.
Jag tror denna öl skulle vara god till lite saltare rätter och till sill.
Jag är beredd att prova denna öl igen men just till inlaggd sill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0