God choklad

För ett tag sedan var jag och min amn till affären.
Jag var väldigt godis sugen och hittade då dessa 2 choklader


Riktigt goda båda två!
Men som många choklader är dessa som man bara ska ta någon bit av och njuta av, absolut inte frossa i sig.

Om jag måste välja en av dessa så blir min favorit den första.
Jag var faktiskt mest skeptisk mot denna men det var en oerhört bra kombination m mörk choklad och citron.
Riktigt riktigt gott!!!

Marabous Orient m dadlar och pistage var god men som många av dessa tycker jag att det lätt blir väldigt sött!
Men jag äter gärna mörk choklad så då kan man ju lätt tycka att ljus choklad blir väldigt söt. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0