Lång tid utan inlägg......

Halloj alla :)
Vart är häxan? Har hon flugit sin väg?!

Nädå! Jag är fortfarande här ;)
Som vanligt fixar jag o donar mer än mycket.
Fylde år i februari och lyckades trolla ihop en tårta :)



Mycket av min tid just nu går åt att leta efter jobb då jag är arbetslös, Jag saknar inspiration till att blogga tråkigt nog.
Motivation till att baka finns inte alls, lagamat gör jag en hel del men sen som sagt att fota och blogga......
Ja ja hoppas det lusten kommer tillbaka.
För övrigt tränar jag en hel del, försöker äta någerlunda hälsosamt.
(kanske nått nytt att blogga om) 
Detta är ju faktiskt häxans mat inte häxans bakblogg :)
Det blir långa promenader, och nu när våren börjar komma blir de att äta ute efter träningen. :)
Himla nice faktiskt :)

 
 
Förutom att leta efter jobb och träna blir det även en hel del fota.
Sen har jag även min modell sida som jag håller igång. 
(Har ju inte sagt till er här tidigare eftersom det inte har något med recept att göra men jag modellar en del)

Hursom helst! Nog med pladder!
Ska försöka komma igång med bloggandet, mera mat och mindre bakverk.
Kram på er alla och tack alla ni som fortfarande följer mig trotts mitt långa uppehåll <3 <3 <3
/ Jeanette- Häxan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0