Välkommen till min blogg!

Med stora påtryckningar från familj och vänner att jag borde dela med mig av mina mat och bak idéer öppnar jag till slut en blogg.
Jag har aldrig bloggat tidigare så detta är helt nytt för mig!
Se hur detta går.

Anledningen till att min blogg blev döpt till häxan är för att detta är vad många av mina vänner och bekanta kallar mig.
Ej i elakt syfte vill jag påpeka!
De anser att häxor är kloka och visa. Om jag är klok och vis vill jag inte utala mig om, det är upp till andra att dömma.

Jag hoppas iallafall att många ska gilla mina mat idéer dela min passion i köket och att ni får inspiration till att komma på egna spännande saker.

I köket har jag jämt kul, låter fantasin flöda och fantasin har inga gränser vill jag lova!
Så välkomna in i min värld...... Låt magin och fantasin flöda....

Mvh/ Häxan





Fotat och Copyright har min man: Micke Karlssson
(det är jag som är på bilden, fotosession från 6 mars 2010)


Kommentarer
Postat av: Daniela

ÅÅh så kul att du äntligen har skaffat dig en matblogg! har gått omkring och väntat (efter att först ha försökt snoka reda på om du har en) på att du skall starta upp en!

Tar och slänger upp dig på bloglovin direkt!

2010-04-16 @ 05:51:28
URL: http://dancoliten.blogg.se/
Postat av: Roxy

Jaaa!! Nu är din matblogg äntligen här!!! Som jag har längtat:D Ska bli spännade att se vad du hittar på för gott. Kramar!

2010-04-16 @ 08:09:30
Postat av: Häxan

Tackar så jätte mycket! :)

Nått kul ska jag nog kunna koka ihop. :)



Kramar/Häxan

2010-04-16 @ 17:25:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0