Snabb Cappuccino m choklad

Jag snörrade häromdagen in bland kaffe hyllorna på coop och såg av en slump cappuccino smaksatt med mjölkchoklad, Toblerone och Daim.
Jag blev välldigt nyfiken på Toblerone och Daim så de fick hamna i korgen och följa med hem! :)



    

De är verkligen små praktiska påsar som ligger i.
Perfekt egentligen om man ska ut någonstans...bara att man har med sig en termos m varmt vatten och en mugg som rymmer ca 2 dl.
Men även skönt att bara ha hemma om man vill ha något som går riktigt snabbt. :)



Toblerone cappuccino var helt okey.
Fick dock ingen wow känsla av den, tycker skummet hadde en liten bränd smak.
Kommer dock att testa den igen, man kan ju ändra uppfattning.
Men detta är vad jag tycker just nu.

   



Daim cappuccino föll mig däremot verkligen i smaken! :)
Den var verkligen suuuuuper god så den kommer jag att köpa flera gånger!!! :D
Klar rekomendation! :)

/Häxan

Kommentarer
Postat av: Mikaela Nordgaard

Åh så gott! Skäller lite på sambon för att han inte lät mig köpa dem sist... ;)

2010-08-23 @ 10:41:40
URL: http://micks.comule.com
Postat av: Häxan

Daimen var kanon god men jag ska ge Toblerone en chans till :)

Va?! Klart du måste köpa dem o testa! :D

Skäms på honom! ;D



Kram/Jeanette

2010-08-23 @ 11:02:02
Postat av: Blasphemous Girl

Jag håller med, har båda hemma faktiskt men den med Daim var snäppet godare :)

2010-09-16 @ 01:11:41
Postat av: Häxan

Åh va kul! :D

Ja, visst e daimen lite godare :D

2010-09-16 @ 17:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0