Rödbetssallad m äpple och kanel!

Igår var jag o min amn till affären för att handla den sista julmaten.
Jag hittade då denna rödbetsssallad m äpple och kanel! :D





naturligtvis blev jag nyfiken och min man som vanligt skeptisk, men i varukorgen hamnade den.

När jag kom hem var jag ju tvungen att testa den och den var kanon god att ha på macka m köttbullar! :)
Många tror ju att jag gör allt själv men även jag tycker det är skönt att köpa färdigt ibland så julbröd och rödbetssallad köper vi.

Så här gör jag en lätt julmacka:



Jag tar fram julbröd, bordssmör, sallad, rödbetssallad och köttbullar.

  

Ta fram några mackor, bred på smör, lägg på lite sallad och klicka sedan på rödbetssalladen.



Sen är det bara att toppa med hela eller halva köttbullar beroende på köttbullarnas storlek. :)



Rödbetssalladen m äpple och kanel var verkligen underbart god och passar verkligen att ha på macka :D
/Häxan

Kommentarer
Postat av: Micks

Den köpte vi igår! Inte smakat än dock :)

2010-12-20 @ 07:39:21
URL: http://themicks.wordpress.com
Postat av: Häxan

Åh, va kul! :D

Hoppas ni gillar den! jag tyckte den var kanon god!!! :D

2010-12-20 @ 16:07:35
Postat av: Rammis

Nu blev även jag nyfiken på den rödbetssalladen! :)



föressten, tänkte göra de vitchokladtryfflarna med passionsfrukt och bjuda på på julafton, hur länge håller de sig i kylen? kan jag rent av göra dem idag (21 december) ?

2010-12-21 @ 11:07:54
Postat av: Häxan

Åh! Den är kanon god!!! :D

(tycker jag i allafall :D )



Det kan du absolut göra, bara du lägger dem i en burk m lock.

De håller ganska länge (3-4 veckor) Bara man packeterar dem ordentligt och låter dem stå i kylskåp :)

2010-12-21 @ 16:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0