Godis är gott! :D

I veckan har jag varit sjuk så därav ha det inte kommit upp så mycket nytt i bloggen.
Jag känner mig fortfarande lite hängig men försöker lägga upp lite nytt i allafall. :)

Nånting min man kom hem med när jag var sjuk var choklad :D
Den ena är en nyhet den andra vet jag inte om den kanske funnits på marknaden ett tag... vi har dock inte sett den förut.
Så min man försökte pigga upp mig med lite nytt eftersom han vet att jag gillar att prova nya saker :)

Vi börjar med nyheten!





Daim! Daim med smak av päron och mint!
Vad är nu detta!!! är detta verkligen gott tänkte jag.

Ja mina vänner!!! Det var det verkligen!!!!
När jag tog min första tugga tänkte jag genast..... åh! En varm sommar dag med gräddvaniljglass och denna krossade daim över sig och sen nån god frukt på!
För er som gillar melon tror jag det skulle funka perfekt, jag själv är ingen melon dyrkare.

Den var VERKLIGEN jätte god denna choklad!
Dem lyckades redan förra året när de hade lime och nått mer, den var ju fantastisk!
Men denna var inte dum den heller!!! :D

Man kände en ton av både päron och mint, inte för mycket av nån av dem tycker jag.
Och kombinationen var verkligen kanon!!!

Choklad nr 2!
Denna vet jag som sagt inte om den funnits på markanden ett tag eller om den är en nyhet.... varken jag eller min man har dock sett den.





Mörk choklad fylld med marsipan!!! :D
Sjuuuuukt god! :D
min man tyckte den var för söt så måhända att denna kanske är en tjej choklad.
Jag älskade i allafall den och den var grymt god med kaffe!!!

Ni tjejer som gillar rödvin och choklad..... jag själv dricker ju inte alkohol.
Men för er som gör det skulle denna vara perfekt med ett glas rödvin.

Jag nöjer mig med kaffe och den var sååååååå himla god med kaffe!
Detta är helt klart min nya favvo choklad! :D
/Häxan

Kommentarer
Postat av: Annika

Måste prova denna nya Dajm, låter så gott!!!

Kul att du bloggar så mycket, gillar den både för att du beskriver så bra steg för steg på dina recept, och sen har du så bra bilder också!

Riktigt roligt att läsa, fortsätt så :) !!!

2010-05-16 @ 02:21:19
Postat av: Häxan

Jag tycker verkligen den var kanon god.

Ska bli kul sen i sommar o prova den med vaniljglass o se om min första känsla stämmer :)



Åh! tusen tack!!! :D

Värmer verkligen att höra så verkligen super tack!

Jag tar ju ala fotona själv, ja eller alla förutom de på mig för de ha min man tagit men annars så fotar ja allt själv. :)



Tack än en gång! Kram/Jeanette

2010-05-16 @ 14:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0