Sommar Polly!

Det är helt otroligt vad det kommit massa nytt godis denna vår!
Jag som gillar nya saker tycker självklart at det är kanon roligt! :D

Idag va jag och min man ner en snabbis till Ica och naturligtvis hittade jag något nytt i godis hyllan som jag inte sett tidigare! :D



Vad är nu detta tänkte jag?! :D
Detta måste vi ju bara prova!



4 olika färger i påsen..... smakade olika gjorde det med och det var välldigt goda.
Dock blev det ingen wow upplevelse från min sida, men jag tycker att idén var välldigt rolig och mycket kul med något nytt!
Dock som vanligt med polly..... man kan inte bara ta en utan man tar flera och jag tänker på Polly reklamen som var för ett tag sen.... Åh, polly vad gott......Åh, polly vad gott......Åh, polly vad gott :D




Jag kommer dock att köpa denna påse igen men mera för att jag gillade färg variationen.
Dessa kommer bli kanon att dekorera tex muffins med! :D
/Häxan

(Alla fotona i detta inlägg är det jag som tagit)

Kommentarer
Postat av: Annadelioncourt

mm måste prova,du får göra någon polly linspirat recapt kanske kaka med polly på?^^

2010-06-13 @ 23:08:38
Postat av: Häxan

Ja, det var goda så prova :)

Jag tänkte faktiskt göra något! :)

Fast jag avslöjar inte nu vad det är jag tänkt :D



Kram/ Jeanette

2010-06-14 @ 10:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0