Pepparkaksmuffins! :D

Igår när jag och min man var i mat affären för att stor handla fick jag syn på dessa pepparkaksmuffins..



Jag är ju som jag är så jag blev ju självklart nyfiken! :D
Så ett paket hamnade ju som sagt i kund vagnen.

I morse testade vi dessa muffins.
De ser ju välldigt goda ut men jag blev faktiskt lite besviken..... =/



Min man tyckte de var på tok för söta!
Jag tyckte inte de var så himla söta men jag tyckte de bara smakade pepparkaksdeg och fyllningen smakade bara mjukkristyr.





Så detta var iallafall inget för oss i allafall... =(

Kommentarer
Postat av: Micks

köpemuffins är sällan goda :( Delicato har kommit ut med "pepparkaksrullar" (eller dammsugare;)) Men de är väl ingen smaksensation det heller. Nu gillar ju jag pepparkaksdeg, men man förväntar sig ändå att ett färdigbakat fika inte ska smaka ofärdig pepparkaka...

2010-11-30 @ 07:18:27
URL: http://themicks.wordpress.com
Postat av: Häxan

De har du välldigt rätt i!

Jag blev bara så nyfiken när jag såg dem men förväntade mig verkligen inte att de skulle smaka som de gjorde.

Ja, pepparkasdamsugare köpte vi förra året men varken jag eller Micke gillade dem . =/

2010-12-01 @ 00:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0