Svart karamell/hushålls färg! :D

Som ni vet vid det här laget så älskar jag ju att ha kul i köket!!!
Snart är det dags för storbak eftersom min man snart fyller år.

Så snart kommer det att fyllas med bak recept i bloggen!

Något som jag tycker är kul är ju litte udda saker som svart kristyr tex! :D

vadå svart kristyr undrar många och svart karamellfärg finns det verkligen?
Vart hittar man det i så fall?

Javisst finns det! Det finns på Panduro hobby, de har massor med kul färger! :D



Jag började göra svart kristyr redan år 2005 till pepparkaks baket :D



Denna bild är tagen pepparkaks baket 2007. :)
Kommer at komma nya bilder i år!
Men här ser ni grön, röd och svart kristyr :)

När jag gör svart kristyr använder jag välldigt mycket svart färg för att den verkligen ska bli svart o inte grå.
Brukar mest bli färg och citron saft :D



Blir lite kul med svart kristyr på pepparkakorna.
(gammal bild från 2007, bättre bilder kommer at komma i december! )

Kommentarer
Postat av: Sessa

Åh vilka roliga!

2010-12-04 @ 23:02:21
Postat av: Häxan

Tack sessa! :D

2010-12-13 @ 09:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0