November (alkoholfri drink)

Yttligare en av mina alkoholfria drinkar som jag hittat på.
Denna är också välldigt lätt att göra! :)

Allt du behöver är blåläsk och alkoholfritt mousserande vin :)
Denna är perfekt att ha som fördrink eller partydrink.
Jag brukade förr om åren alltid göra denna drink till halloween
(Fast då hade jag vanligt mousserande vin dvs m alkohol och även lite vodka i)
Numera dricker jag inte alkohol så denna får i allafall för min del vara helt alkoholfri! :)



Ta ungefär hälften blåläsk och hälften alkoholfritt mousseande vin. :)



November är en drink som jag egentligen hittat på för flera år sedan.
jag brukade ha förfest hemma på halloween så detta var perfekt som fördrink.
Men då besog den av blå festis, asti cinzano mousserande vin och vodka.

Nu har jag gjort om den så den är helt alkoholfri.
Blå festis hittar jag inte längre så jag tog en vanlig blå läk istället :)

/Häxan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0