Ny choklad från marabou

Var nere till affären en snabb sväng med min man då vi såg att vi hade slut på lite saker här hemma.
vad hittar jag i affären? JO! den nya chokladen från marabou! :D

Det är första gången marabou kommer med en vit choklad! :)

Jag var ju så klart tvungen att köpa dena vita choklad med vaniljsmak....



Stora tjocka bitar! Lite hårdare choklad än vad man är van vid.
Men såååååå himla god!
Jag trodde den skulle vara jätte söt, men det var den inte.
Visst... söt var den men inte så att det blev förmycket.
Fast jag har ju iof bara ätit 1 bit!

 

Denna choklad ska jag köpa på mig lite eftersom det är begränsad upplaga.
vill absolut ha den till olika efterätter o bakverk.
Den blir perfekt till julbaket!!! :D  

Kommer lägga upp en del smått o gott här sen för min man fyller år i december så ja bakar en hel del till hans födelsedagsfika! :D

/Häxan


Kommentarer
Postat av: Spankywhip

Hej!

Får man fråga vad den chokladen kostar hos er?

Hos oss i Lycksele går den iaf på 50 kr, helt sjukt. Lite väl FÖR mkt för en chokladkaka.. men det kanske är värt det, och speciellt när man är som jag galen i vitchoklad ;)

2010-11-04 @ 09:07:36
URL: http://blogg.vk.se/spankywhip
Postat av: Häxan

Hejsan!

VA?!!! 50 kr?!!! Du skojar?

Rekomenderat pris för den chokladen är 18.90 enligt tidningen mat magasinet som reklamar den chokladen.



Hos oss kostar chokladen här istan just 18.90.

Men vi var utanför vår lilla stad för att storhandla på en större ica butik, där kostade den 16.90

Så, ja 50 kr är verkligen på tok förmycket!!!

Det är ju mer än dubbelt vad den SKA kosta.

Snacka om överpris! =/



Vit choklad är då verkligen underbart! :D

2010-11-04 @ 10:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0