En helt vanlig jävla kaka!

Jag känner att jag vill dela med mig av detta humor recept. :D
Denna har jag hafft hängandes på kylskåpet nu i många år men på något sätt så här runt jul tänker jag ännu mer på den.

Kan det vara pg av all julstress o att man behöver lite humor också :)

Här kommer nu en helt vanlig jävla kaka!

Ett ägghelvete

1dl sur mjölk

Så lite smör som möjligt

Socker

Ingen jävla mandel i allafall

2 dl bakpulver

1 pkt fula russin

Fyllning:
1 dl vaniljsocker

1 melon eller nått annat skit

Mycket sprit!

 

Häll nästan allt i en bunkjävel och kör med elvisp i 1 timme

Grädda direkt i skålen, skit i att smöra o bröa kakhelvetet fastnar ändå!
Dunka utav bara helvete för att gå ut skiten.
Garnera med melon eller nått annat skit och sprit.
Om kakan inte lossnar släng ut bunkhelvetet genom fönstret och drick upp spriten!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0