Ny mat tidning i butik! :)

Igår var jag och min amn och handlade.
Jag hittade då en ny mat tidning, först tyckte jag att den var lite dyr då denkostade 79:-
Min man blädrade igenom den o sa att den var full med recept o att den verkade jätte bra o undrade om jag inte skulle köpa den.

Jag påpekade då priset att den kostade ju 79:-
Min man la då ner tidningen i våran kundvagn.
När vi kom hem o jag började kolla i tidningen var jag faktiskt glad att han gjort detta.
Tidningen är JÄTTE bra!!!
Sen är den faktiskt tjockare än tidningar brukar vara och den är verkligen full med härliga och inspirerande recept så den är helt klart värd sina 79:-
Jag känner att jag kommer hitta mycket kul i denna tidning och jag kommer garanterat att köpa den igen! :)
Sen köper jag en annan tidning som jag bara tok älskar men det är en bak tidning.
Men den är som sagt helt underbar o jag har inte missat att köpa ett enda nummer av den sen den kom ut.
Nu har jag sagt till min man att jag vill ha prenumeration på denna tidning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0