Äntligen!

Nästan 2 år har gått utan att jag egentligen publicerat något, jag har verkligen inte haft inspiration till att blogga alls.
Mycket av min tid har även gått till att modella. 
Jag är ju en konstnärs människa som gillar att göra många saker så jag har olika perioder i mitt liv som vissa saker faller sig mer intressanta än andra.

Nu känns det dock som om jag äntligen fått tillbaka min passion och inspiration för bloggen igen.
Har masor med nya recept jag vill prova samt en del egna nya recept jag vill dela med er.

Så för hoppningsvis nu under november och december så kommer det ploppa upp recept här i bloggen!
Självklart kör jag på samma pedagogiska sätt med en massa små bilder på alla olika moment, precis så som jag alltid gjort :) 

Mvh/ Jeanette-Häxan
 
 

Kommentarer
Postat av: Camilla Millis

Va glad jag blir!
Jag behöver inspiration för jag har ingen fantasi eller matlust alls just nu.
O som vanligt kommer jag o Nova göra allt julgodis även detta år, från dina recept här =)
Kramkram

Svar: Det är lite jobbigt när man känner att man inte har någon fantasi alls. Har ju varit jätte segt för mig nu jätte länge :D
Men med dec kommer på nått sät automatiskt mat o bak lusten tillbaka för mig.
Såg att jag totalt glömmt bort förra året att blogga om mina pepparkaksvikinga tält :D
Så de ska ut i år o nya större ska göras i dec :)
Kramisar till er :) <3
Jeanette Cederström Karlsson/Häxan

2014-11-14 @ 23:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0